nak dengar lagu !

Thursday, May 10, 2012

Rooftop Prince

Today's post is about korean drama. I'm a little bit crazy with korean drama. It's one of my entertainment lor. Nothing to do at home, so we watch korean drama lah. I'm not really interested with other drama. I don't know why. Ikut perkembangan hiburan kot.


First drama I watch is My Girl. Lor. Long long time ago. Cerita tu sumpah best. Cakap je My Girl, I'm sure semua tahu kan. Famous kot dulu-dulu. Aku mula berjinak-jinak dengan cerita ni sebab bosan, then mula lah on laptop, surf internet and watch it on9. Haha. Heaven la jugak kadang-kadang. Berbaloi la juga kan time bosan-bosan tengok cerita. At least, masa kau tak terbuang macam tu je kan :)


Sekarang ni korang pon tahu kan Running Man (RM) tengah famous nak mampos. Tak de lah nak mampos sampai sebab ada je orang yang tak tengok. By the way, it's a good reality show. Really really interesting. Can release your stress you knowwwww. I always watch it when I'm stress. Serious. I laugh like apa entah. Tapi tak ada lah kuat sangat. Nanti ilmu habis hilang. Hehe. Now dah episode 93. Waiting for 94 to release.


Rooftop Prince? Oh, try watch it. Sumpah best. Sekarang ni on air. Dah episode 14 dah but the sad thing is it only has until 16 episodes. Dah nak dekat habis lah :( Now, I'm waiting for ep 15 and 16. The story is about a Crown Prince terlajak 300 tahun kedepan and terjatuh dekat rooftop Park Ha. Bila dah terlajak 300 tahun kedepan for sure semua dah berubah kan. Teknologi makin canggih bagai. Crown Prince terlajak 300 tahun ahead because he believes that he have to check upon Crown Princess death. Tu ape yang dia cakap. But then dia terjatuh cinta dengan Park Ha ( just like other korean drama for sure). Tengok lah cerita ni. Menarik and sangat kelakar :) Tak bosan macam Dream High 2.


Nak tengok online, tengok di sini 













All these are pictures from Rooftop Prince :) 

No comments: